Superr Girll


Caplet :'|
Sunday 2 September 2012 | 00:19 | 0 Words


Haiii, esok sekolah tauu.Tapi malangnya penutup
pensil tekan caplet aku masih tak jumpak :(
Aku syg sangat dekat benda alah tuuu.Aku mcm kehilang org yg
aku syg :'(HAHAHA, teruk teruk.

Pensel tekan caplet yg hijau tu sebijik mcm aku punya pensel :(
ouhh dimana hg menghilang wahai penutupp!
NAK BELI LAINNN! BELI LAINN.

Takdak masa dahh :( adoiaiii.
Rugi tak ajk mak pegi JJ dkt Ipoh tadi :(
Dah balik Bagan Serai.

Sebelum penutup pensel tu hilang,Nurin dah ckp,
"dikya hg jaga penutup pen atau pensel hang baik2, satgi hilang 1 kelas
hg jerit and merungut" lepas dia cakap tu, haaaa hilang!
Aku slhkan dia. HAHA.Jenuh carik 1 makmal, almaklum kelas kami
duk makmal sebab budak form3 ada trial.
Tumblr_m9ng7bzybe1r9gsedo1_500_large
Dah hilang, aku merungutt, menangis muka masam >.<
1 kelas aku tanya , ada tak jumpak penutup pensel aku.
Sampaikan balik pun aku pesan ckp "klau jumpak penutup pensel aku bgtau"
mcm hilang anakk aku ni -.-

Aku harap,isnin ni, aku jumpak baliklah pnutup pensel aku tu.
Bye Assalamualaikum.

P/s:susah nya nak sedut siput sedut nii -...-

-Past- | -New-