Superr Girll


MUCH LOVE
Sunday 26 August 2012 | 06:02 | 0 Words


Hai Blog! I really miss you.
Tak sempat nak berblog.Once aku main twitter lebih, and aku
main facebook lebih.Gambar atas menunjukkan bahawa, I love them to much.
HAHAHA aku pergi bagan japun.Cuma dua hari sebelumtu aku pergi
Taiping Sentral.
Baju koko tu Umi,Belakang tu Alia, and yg baju hitam tu Hayati.
Macam dekat Thailand gambaq ni. :p Kayy tipu. Ni time nak jalan pergi
BS MALL.Perjalanan agak jauh dan memenatkan.Weii ayat akuu =="
Yang baju ungu tu Nurin and baju hitam tu Ain.
Haa depa sampai BS MALL paling cepat sebab depa kata
"sapa sampai awal dia anak baik" nmpk bengong. HAHAHA
Dah sampai BS MALL, jadi tangkap gmbaq dulu -_-
Muka akuuu. Tudung Akuuu. :p

Rindu Budak Tembamm Shahnaz <3 Dia SMKA,budak hostel.
Yang bawah tu tak payah rindu :p memang dah 1 kelas. HAHA


Candid

Niii Alia dengan Yati :D

Mun aku akan rindu hang.Selamat pulang hostel :p
Muka akuu.waddeberokk

Time ni semua nak tergelak, tengok Ain. KFC time :D
I'm in love with Krusher Orea :D


Dia Shahnaz, dia tembam dia malu :3
 
Candid. "AHHH" haha

Ni pun candid mcam cipan. Hahaha :p



     From left,Umi and Nisah.Bye Nisah :|Love u too much :( Ohkey BYEEEE, only this that I can do.



P/S:Search twitter Asyraf Aaronz and tengok gambar dia dengan GF dia,

Amira Zulkfili :D SWEET GILAAA <3

-Past- | -New-