Superr Girll


Don't blame anyone
Friday, 3 August 2012 | 09:21 | 0 Words



Izinkan aku tukar ayat atas jadi

*I have hate you for a 
Thousand Years...
I'll hate for a thousand more..*

Maaf kalau bertindak kejam.Aku benci lelaki macam hang.
552490_387901624610823_934103444_n_large
Aku takkan salahkan budak perempuan kelas aku yg hg suka tu.
Dia baik, dia jugaklah yang menyedapkan hati aku bg
aku tak tergores. Tapi hang? Senang nak mintak mintak couple
dkat orang, and lastly sendiri hang maki hamun aku.
Typography_on_camera2_large
Terima kasih Ilah sebab dh jaga hati aku selama 2 bulan hampa tipu aku,
sampailah rahsia ni terbongkar. Tapi, aku lagi tergores tau tak? Tergoress sangat sangat.

Sekarang ni, hang nk tegur aku pun tak kan? Taklahh aku tak salahkan hang,
tolonglah faham. Buat masa skrang, hati aku sakitttttttt.mcm kna belah dgn pisau. OKLAH bye. assalamualaikum.

I just want expressed it.

-Past- | -New-