Superr Girll


A broken heart.
Thursday, 2 August 2012 | 09:17 | 0 Words

F79c50245a6e4c4026cf4f016f832b26_large
Kenapa baru sekarang nak bongkar semua kisah tu?
Kalau boleh aku takmau kenal dia. 

Kenapa nak kena tipu aku semata mata takmau bagi aku sedih?
Untuk tu ka? Untuk takmau tengok aku bazirkan air mata?
Terbukti, hg suka aku memang fake gila lahhhh.

Takpayah nak tipu aku cuma sebab hampa kesian dekat aku.
Aku benci tau tak? tau tak? tau tak! Benciiiii.

Tumblr_m4i1qpzbgp1rw393ro1_500_large
Hampa ingat lepas apa yg hampa tipu dekat aku, aku boleh suka dkat dia lagi?Tak akan lah. Dia pun tak suka dekat aku dah. Buat apa aku taruh
SEGUNUNG HARAPAN kan? Hahaha. Aku takkan pernah nak nangis 
sebab seorang lelaki hipokrit mcam dia tu. AKU BENCI HANG! BENCIIII!
SAMPAIII AKHIR HAYAT AKUUUUUUUU.


-Past- | -New-