Superr Girll


Saya nak hangout
Sunday, 29 July 2012 | 03:05 | 0 Words





Rindu masa ni last Jamuan 6A. Muka semua bertacap tacap dengan kek. :(
Op! Hello :)

 
Tumblr_m7u9sv9inw1qlp5emo1_500_large
Saya nak "hangout" dengan Lya boleh dop mak?
Kalau mak kata tidak saya nak nangis.
Uhh annoying -..- haha. Tadi dekat twitter Lya tanya nak hangout tak
lepas raya ni. Aku cakap On jaa ^^ duit tengah manyak loo.
Bah gedik nya aku -..-Ya Allah harap harap hangout tu menjadi laa.
Nak sangat jumpak Farhano Aliooo. hahaha.

Tumblr_loqlkl9zjp1qeq74go1_500_large

Sambil sambil tu, aku bulehlaa bawak NIKON.
hikhikhik :3 dah angan angan dah. IMAGINASIIII. :)



Kami nak pergi dekat sini nihhh. Taiping Sentral. "shortform" kan
jadi TS jaaa :) Kalau kita pergi kan Lya, kita nak buat apa?
Wohh aku dh banyak impian bila aku pergi TS :3


Firstt! Aku nak pergi skatting ^^ hahaha -..-
Tumblr_m7vnjvz9je1r9608ao1_500_large

Dan kedua aku nak tengok Wayang. Phewitt ;)
Tumblr_m7gn5fvp5w1rogngso1_500_large

Ketiga, aku nak pergi makan MCDONALD :3 haha. Takdapat MCD
pun tkpa. Nikmat KFC. Pizzahutt :3
isk aku ni. bulan posa dok melalut letak gmbaq makanan -..-

OKLAH byeee. :) assalamualaikum. takat ni januhhh .

P/S: I got 3 pairs of baju kurung (brokenenglishyet?)


-Past- | -New-