Superr Girll


Pelajar berdedikasi pada hari Isnin.
Tuesday 17 July 2012 | 07:00 | 0 Words




Sekolah petang sangat sangat lah seronok. Tapi itu tak akan ada pada aku :p
Sebab selalunya 2 hari aku kena datang skolah awal.
TUTT TUTT aku takmau cerita pasal tu.

Tapi aku nak  cerita pasal Isnin lalu.Aku selalunya pergi sekolah naik basikal, tapi disebabkan basikal dekat rumah ada satu ja,
and adik aku pula pergi sekolah rendah naik basikal, aku terpaksa pergi sekolah dengan Abah. Abah pula kata nak blik pukul 12.

Tunggu punya tunggu, Abah call... Abah cakap abah balik pukul 12 30. Okey
takpalahkan. Aku pulok ada kelas pukol 12, tapi NEVERMIND! Aku tak masuk lah kelas tu.
Pukol 12 30 pulak Abah call lagi, abah cakap Pukul 1 boleh? Wohh aku dah terkejut BIN beruk ah time tu, tapi aku cakap dekat Abah, "Ok takpalah, Dikya harini takdak kelas, cuma nanti ada perhimpunan and lepastu baca Yasin ja". Pukul 1 pulok, aku rsa gelisah
sebab Abah masih tak datang2 lagi ambil aku dkat rumah.

Sampailah jam pukul 1. 10. Aku pulak call Abah time tu, abah cakap, "Dikya kunci pintu
apa semua, abah nak mai dahni, tunggu dkat luar" Aku pun tunggu lah smpai Abah mai.
Sampailah pukul 1 . 20 petang.Muka aku dah pakat blurr senapang dah. Bila nmpk keta Abah ja, trus lah aku masuk and Abah pun drift.

Sampai ja depan skolah, ALAMAKKKK budak pagi dh kluar, aku pun dgn
muka yg tktau malu buat tak ada apa2 yg terjadi. Nsib baik pagaq tk tutup lagi,
kalau tak NAYA lah aku -.- Aku cepat2 naik koridor pergi perhimpunan,
RAMAINYA PAKAT TENGOK AKU, terasa mcm dri aku ni artis. Muehehehe :p

Tiba ja aku lalu depan Qayyum, dia cakap "Syadiya mai lambat, dah la jd MC,
habis dh kna ganti dengan Amri." OK aku taktau pun sbnaq bnaqnya -...-
Feel sorry lah sngt2, aku rasa akulah pengawas dan pelajar yg sngt berdedikasi time
tu.

OK lah smpai kat sini ja cerita aku :) Byee :) Assalamualaikum :D

P/s: Betulka capital F? 

-Past- | -New-