Superr Girll


I'M SENSITIVE GIRL.
Tuesday, 31 July 2012 | 09:09 | 0 Words

Tumblr_m80lvke9m21r8fqy9o1_500_large
Hello.Hai :D
Selamat malam.11.50 p.m.takdak kerja cari kerja, tula nak buat entry
baru. One news, aku seorang budak perempuan yg sngat sangat sensetif.
Aku tk dapat beza, yang mana Melawak dan yg mana satu Serius.
Aku tak normal ka? Hahaha. Hati aku sebati gila kan?
Kdg kdg kalau ayt tu hmpa bagi dekat orang lain, aku pun mungkin
akan cepat terasa :3
47a83f8cd51811e1904b22000a1e8b09_7_large
Aku cepat menangis.SORRY. Tears are falling does not mean we are weak but meant to we are strong.
Ayat yg buleh bangkitkan semangat aku.

 Aku cepat terasa dan aku tak suka.

1 --> Org pertikaikan perangai aku.
2-->Org yg pertikaikan setiap inci apa yg aku pakai.
3--> says kita ni busuk. mcm lah kau tu wangi sangat kan!
4-->cakap tu gila gila tak berlapik.

Ubah lah skit kan. Sekurang kurangnya aku tklah nak cakap mcm ni dekat orang.Allah bagi nikmat hidup kan? Tolonglah jgn mengata orang.Maafpada yang terasa. Tak bermaksud pun.

semua yang ada dekat mata sekurang kurangnya milik hak org lain.
Kita manusia ada kurang kan? Eceyhh aku dh berceramah :3 hahaha.

AMARAN!

Syadiya Safiah Binti Khairul Anuar seorang budak perempuan yang
sangat sangat sensetif.Hati dia senang tergores. Walau apapun, dia tetap
bersyukur sebab Allah SWT bagi dia hidup. Aminnnn :)
       
OKLAH Goodnite :') mimpi indah wahai reader.
Assalamualaikum.

P/S: Haiiii crushhh :D

-Past- | -New-