Superr Girll


GERAM.
Thursday, 19 July 2012 | 06:38 | 0 Words




5371191130_81e7c75ed4_z_large
Wei gila ka!Smpai bila bila pun aku tak akan suka mamat tu :3
Nevermind. Hai semuaa :) Nak crita skit pasal td dekat sekolah.
Perkara tu MENYAKITKAN HATI. -..-

Lepas sembahyang asar aku naik kelas. Memandangkan dalam kelas aku duduk
tepi tingkap, ramai lah org yang akan story morry , sembang2 buat gila dkt koridor tu.
534500_447938438569971_1079019071_n_large
Tgh aku nk dok dekat krusi tempat aku. Satu suara dri tingkap ckp dkt aku "Wei Syadiya awat beg hang lain" Urghh hang siai.
Dia pergi tukaq beg aku dgn beg aiman -.- celaka ahh hg.
Beg aku pulak dekat tempat aiman, sebab aiman duduk dgn mamat yg suka dkt aku tu.
Aku sangat terkejut binti hantu.Aku jerit and ckap dkt Wahida."Wei wahida! TOLONG AKU, beg aku kat sana!" Sambil tunjuk lah kann.
Dalam hati aku ckp dkat budak 'N' tu, siap hang! Lpas ja dh tukar.Aku dok diam satt.
Untuk maki budak 'N' tuu. Bila dia lalu tepi tingkap. teruih aku tarik baju dia, and hempuk
buku ataih dia -.- pdn muka hg siaii.
Budak 'N' saja la buat bangga bin babun nak kcau aku -..-. Dah la dlu aku baik dgn hg!
Skrang nowayy! AKU MERAJUK FOR A THOUSAND YEAR tahu? Buku sains aku pun hg tak dibenarkan pinjam lah babun. Haa kan dh terkeluaq. Ok lah bai. Aku benci depa buat benda
usik mengusik yg menyakitkan tu.
P/S: harap hang balik hostel sabtu ahad ni :D
Tumblr_m4j1ztyew01qegy8do1_500_large 

-Past- | -New-