Superr Girll


Tenangkan Hati ^^
Thursday, 7 June 2012 | 22:52 | 0 Words






Hup Hup Hulahu. Semalam aku pergi mkn KFC dgn Joyah. Joyah aku
smua comey2. Shahnaz.Hayati, & Pipah. Kami pergi  4 org ja.
Aku hangout dgn depa pun sebab nak tenangkan hati aku.
Selalu duk sedih ja dngaq ayt depa kata.Jadi aku p bagan
dgn Joyah untuk relaks! Kalau buka FB, asyik dngaq depa
celoteh pasai clash ja. Yeah tau laa kami 3 org clash. Yo yo eaakk
ja. Budak laki 3 org tu skolah lain. SMKTT. hmpa pikiaq arr sdri.
WEYHH LUPAKAN PASAI TU! Aku benci depa. Jum lah smbung
 crita aku.

Yeahh. ni kami 4 org yg pergi Bagan Serai.Pergi ma aku hantar.
Balik naik bas.

Mula2 kami pergi makan KFC. Tepi aku tu Shahnaz.

Tepi blah kiri tu Afifah. Yang kanan tu Hayati :)

Aku dengan Shahnaz. Habis makan kami pergi Kedai Pink *)
Yang dkt tepi bawah kiri kanan depan blakang jejantas tu -_-

Wahaha sorry muka Yati terencat skjap :D

Lpas dh pusing kat bwah tepi atas kiri kanan depan blakang jejantas
kami pi patah blik lalu jjntas p MarryBrown pulak doh --'
Kami minum aiq ja pun :P

Macam terencat pun ada weyh. Budak Form 1. Macam darjah 4 .
Hehehehe
 

Pipah & aku
 Hayati and Shahnaz :)



Kami balik naik bas. Masa nak balik tu, aku dgn Hayati
pergi bli e-pop dkt kedai yg dkt2 dgn Stesyen Bas.
Kami ja minat k-pop. Joyah 2 org lagi tak minat :P

Ok lah takat ni ja. Kalau tak best, katup mata pastu tidoq z_z
Semua kisah tentang hidup aku ok.

p/s: Terimakasih buat aku mcm ni. Hang baik sangat sebab buat aku
menderita :)

-Past- | -New-