Superr Girll


Paksu wedding.
Saturday 16 June 2012 | 20:51 | 0 Words
Assalamualaikum,

Nampak dak muka atas ni? Tak nampak saja pun.
Ni masa malam kenduri.Pukul 12 malam menggila macam ni.
Hepi saja.Pukul 12 malam pun rumah atok tetap
ramai org, sebab depa belum habeh tahlil. Kami pun duduk
dekat bilik atok. Ada la 7 orang dalam bilik tu.

Ni dua orang spupu aku yang ada dalam bilik.
Depa tidoq, yang kami tangkap gambaq.
Dahlaaa satu tidoq terkangkang urghh.

Antara memek muka yang paling power.
Dari kiri Ami ,Aku dengan Wani.

Ahh muka ni, tiga tiga buruk.Sila kisah.
Aku tak guna flash, tu jadi macam ni. Semua pakat hitam.

Esoknya,hari kenduri, kami duk lagi dekat bilik atok.
Kami snap lagi.Mula mula aku pakai tudung ni.
Pastu rasa rimas,aku tukaq tudung lain.

Tengok tengok, dah tukaq tudung len.

Ni waktu tengok depa dok sonok karoke.Aku tak join pun.
Sempat snap guna kamera nikon d5100 mira.Muka aku hitam.

Gambar wedding paksu tadak pulak dah =='
Ada dekat laptop mak maybe. So itu acu ika.
20 years.

Ok mulakan aktiviti pagi dengan buang tangkai cabai.
Kakak, aku dan Murni ja yg buat.

Gambar ni Amir snap.Aku suruh tangkap gambar ramai2.
Yang dia tangkap gambar dekat2 muka aku sorang.
Nasib baik gambaq ni lawa.

Lepas kami buat semua benda alah tu, aku tertengok,
terpandang, terlihat kawan aku ! Ya depa mai.
Sayang hampa Joyah! Yang tepi kiri tu Alia,aku and Umi.
Depa mai 4 orang. Nurin dengan Arfah tamau tangkap gambaq.
Hmm OK lah takat ni ja, tadak gambaq dh.Kalau ada pun dekat
kamera Ami. K lah bye!

P/s: Life without happy is not good.

-Past- | -New-