Superr Girll


M-A-L-A-S
Sunday, 10 June 2012 | 17:32 | 0 Words


Tumblr_lywjbdrmo31qe49wpo1_500_large
Wei,tolong aku please.
Aku tamau pergi sekolah -_- aku malas.Aku tak rajin.
Aku tak larat.Aku mengantuk.Aku dah melalut.OK.
Apalah nak jadi dgn aku ni,suka tamau pi sekolah. Eh coppp!
Selalunya aku tak pergi sekolah sbb sakit kepala lah  :P
Tahun ni aku tak pernah demam pun, hmmm demam cptlah dtg.
Aku takmau pi sekolah.(ayat kejam). Aku tak suka pakai baju
sekolah,mcm jongoih semacam ja aku tngk diri aku ni bila pakai baju sekolah.
Rajin cepatlah datang,cepat cepat cepat dan cepat!
Malaz cepat lah pergi,cepat cepat cepat dan cepat!
 K lah bai :P

P/s: Aku taklarat nk dngar nama dia dh :/

-Past- | -New-