Superr Girll


Lompat jauh, I'm sorry.
Sunday, 17 June 2012 | 19:51 | 0 Words

180556_186205061399051_287529_n_large
*Gambar diatas takdak motif apa apa.
Oh hai, nama saya Syadiya Safiah.13 tahun. Perkenalkan diri aku balik.
Takut hampa lupa. Hehehe gedik!Tadi aku pergi sekolah, aku masuk
lompat jauh, sbb sukan nak dekat dah.Awal aku bangkit, 6 30 pagi ^^
Heee tapi aku tunggu Wahida mai ambil aku sampai pukul 8.I scared
with my teachers because she say that I has to come at 7 30.
Aku dah lmbat! Tapi bila sampai sekolah, aku tengok semua dah
pakai nombor dekat baju,aku pula? Yeah! Mintak dekat cikgu lah jawabnya.
Aku lari lari anak pergi dekat cikgu, mintak nombor aku.Cikgu tanya,

“Kamu bawa tak kertas haritu?” Ok aku tak bawak.
Hesh nasib baik tau cikgu tak marah aku. Dia pun bagi nombor
suruh lekat dekat baju PJ aku.And then aku pergi dekat tempat
lompat jauh,Yeah tada batal langsung tapi? Aku kalah kan?
Eh cop! Bukan kalah,tapi tk menang.Yaa itu dia.Budak rumah zamrud
tak menang? Hmm tapalah tada rezeki heee :D
Kena buat 6 kali berulang ulang.And dah habis, sapa menang ea?
Oh that! Itu sana tu! Sana! Tak kenal? Yaa dia HAJAR HARUN!
Rumah zamrud.Nombor 2 kawan kelas aku, budak tinggi lampai,
ALIA SHAHIDAH! Yeah no 3? Aku rasa dia rumah Mutiara kut.
Nama dia ARENA NADIRAH! Yeah hampa teror.Tak macam kami :'(
Ok lah takat ni ja cerita aku. See U on next entry Bye!
Assalamualaikum.

P/s:Now 11 am, I had to go to school at 12 am.
Oh my!.


-Past- | -New-