Superr Girll


It's fake story only
Saturday, 9 June 2012 | 23:41 | 0 Words




Hey!Aku nak crita satu kisah. Oh tatau lah btul kah tidak.
Jum mula!
Hye,saya Ima.16 Tahun.Saya belajar dkt
SMK SENTOSA.Saya baik dengan Raihana dan Firyal.
Kadang2 saya cepat akur.

Hai saya Faid. 16 Tahun.Saya belajar dkt SMS Klang.
Saya sekolah situ,second in take.Hmmm dlu saya sekolah
SMK SENTOSA. 

10 msj, 10 call,10 chat, lagi 10 apa? yang Faid tak balas
dari Ima. Ima baik, tp knpa Faid buat dia mcm ni. Faid jahat!
Akhirnya Faid balas juga."Kau nak apa? aku nk tidur pun kau kacau!"
Msj dari Faid buat Ima skit hati.Belum smpat Ima balas,1 msj lagi timbul dri Faid
"Sapa yg tawu kita couple?" Ima cpt2 reply."Mana aku tahu, kau tanyalah Afra"
balas Ima. Oh Faid balas. "Aku tak mahu tawu semua tu,yg aku tawu aku
nak clash!" ayt Faid buat Ima terngiang ngiang. Ima tetap tenang.
Tapi hati Ima? hancussss! Hati Ima kata,'Apa yang
Afra dh buat smpai hubungan aku dgn Faid smpai kat sini ja?'
Ima masih tabah. Ima tak nangis.Faid lebih percayakan Afra dripada dia.

"Dikma, kalau kau clash, aku pun nk clash dgn Fauzan." ckp Raihana.

"Ehhh jgnlah sbab aku korang pun nk clash"

"Alah!Depa tu sama je, mentang2 dh skolah  sama nak blagak.
tak layan kita.Dikma kalau kau dh clash,aku pun nk clash dgn Syukri"
Kali ini Firyal sdri yg ckp. Hmm Ima tak boleh ubah keputusan
mreka. Ima akur.

p/s:Ok aku mengarut, merabai.Tapi aku suka kisah ni :)
Nama takdak kena mengena dgn org lain ok.


-Past- | -New-