Superr Girll


Hang nak penumbuk?
Monday, 11 June 2012 | 08:13 | 0 Words



Tumblr_m4wjk73qsk1qapzrko1_500_large
Hoi hang.Hang ingt aku ni teringin sngat kah nak tulis nama dia
dalam toilet? Boleh jalan laa.Basuh muka dulu,mcm gmbr budak ni.
Baru lah okeng.Aku taulah apa yg aku buat dan apa yg aku tak buat.
Free free ja hang dapat dosa.Ingt cikaro hg tu baik sangatlah.
Depan aku yeyer ooo ja dia buat baik, suka buat muka tak
bersalah.Cikaro penyebab aku jadi mcm ni.Sebab cikaro
aku clash,sebab cikaro aku rasa cm nk tarik tudung dia
tu bagi lagi labuh.Tau la cikaro putih,comey,gedik.
Lagi apa? Tak untung gila aku dapat kenal orang mcm hg.
'Dia' pun lebih percayakan cikaro dari aku.Damn shit.
Benci pompuan mcam cikaro! Suka menyusahkan hidup orang.
Dulu cikaro msa skolh rendah memang mcm tu ea perangai?
Kenapa mula2 benci aku dkt cikaro dah nk abeh,cikaro
buat lagi? Kan aku dah benci cikaro balik.ISH!
Benci kau SHIT!
K bai :P

P/s: Tak paham kan? Ok

-Past- | -New-