Superr Girll


Fever at school.
Wednesday 20 June 2012 | 06:27 | 0 Words


Hai reader,msa dekat skolah tadi aku tk sngka yg aku
akn demam, oh ciiidak!Time KKQ pulak tu, tiba2
badan aku rasa tk sedap pulak dh.Aku suruh depa pegang
tgan aku, yeah tangan aku panas tk sama dgn suhu bdn depa.
Aku rasa mengantuk, lemah and bagai bagai.Aku rasa nak BALIK!

Bila kejip mata ja, inilah jadinya, aku menitiskan air mata.
Part pling benci, mcm tgk drama.Lepas dh habis KKQ,
smbung kelas BM yeah! Wktu tu aku tk penat2 and air mata pun tk kluar.
MENGANTUK? Jauh skali, wahahaha!Aku hepi ja time tu.
Wktutu kena cari ayt topik dgn ayt huraian.

Tengok muka budak ni? Itulah yg jadi dekat aku time BI.
kami kena buat latihan 20 soalan yg bgitu berjelaq mcm ulaq.
Yeah that! Aku tak larat, Alia pun sama, tapi tapalakan
Alia tk demam, aku demam.And wktu KH AND AG, oh my!
aku mengantuk sangat sangat sangat dan sangat.Aku tatau apa yg aku ptt buat masa tu.

Lpas smbhyang asar, kelegaan bertambah plus plus plus dan plus.And then
PJ! Yeah aku dgn dpa tada keja maen ICEWATER.Hahaha aku pelik wktutu
knpa aq dh sihat dan cergas. Oh bla bla bla. K lh bye, kepala aku masih pening.

P/s:Smbang dkt depan aku jugak! GRRRR.



-Past- | -New-