Superr Girll


Betul ka?
Sunday 10 June 2012 | 08:06 | 0 Words


Tumblr_lh8u4qgbjc1qdbbywo1_400_large
Hai Joyah! Sihat? *camgila*
Wey wey, diam diam skit, "Syadiya kasaq!"
"Syadiya Tomboy!"
Bengong dak? Oh aq memang kasar, tapi tak tomboy.
Hang ni kata aku tomboy.Kalau aku tomboy, hang pondan!
Aku tak suka lembut lembut, cam merela pun ada.
Itu Syadiya.Tak suka aku, hg punya psal aku tak kisah.
How dare are you? cam hang bagus sangat. Bila tadak keja dalam kelas
atau mengantuk atau tngah bca doa, aku main tumbuk tumbuk, tampaq tampaq
cubit cubit, lagi apa? weo weo! semua tulah, sbb aku nk tertidoq dh wktutu.
Alah aku dgn wahida sama ja,kami kasar, tapi kami comey cam Joyah.
Wahaha! Gila gila! Jgn marah kalau aku pernah, smackdown budak prempuan
kelas aku. Sebab aku rajin lah  tu aku smackdown -,-
Ok lah.Aku sja ja buat crita tajuk gila cm ni. K lah bai :D

P/s:Takat mana hg marah dkt aku? Jgn cm ni :(

-Past- | -New-