Superr Girll


Aku nak pukul Si A! bukan Si B!
Sunday, 15 April 2012 | 00:53 | 0 Words



Hupp hupp hulahuu! kelmarin is Isnin, so aq nk crita apa yg telah berlaku,
Kami kalau nak balik msti beratur, so sprti biasa, aq dgn Id,(wahida)
main 'Tombok tombok' yuke, tu prkara biasa, walaupun skit, tapi kami
gelong (o.0) x pernah menangis,oke, tngh tumbuk2 ni, aku saja pusing
kebelakang, n apabila aq pusing ke depan, aq yg tngh pegang
Beg Berisi Telekung, dgn lajunya~~ mengahayun tngn ke ats Id!
OUCH! x kena kat dy, tp 1 inci nk kena kat org laen!, org lain?who?
dia PAKCIK FORM2, aq x tau pa nama dia, so so so? aq takut -,-
so, aq x mnta maap pung! heee, muka PAKCIK FORM2 tu pun nmpk
takut ja, Id plak boleh gelak kat aq,dia tataw aq kecut *.* PAKCIK
FORM 2, tu lalu situ, dia nk pergi Bilik Guru, sebab jalan depan sesak.
Ok,aq terdiam, tergelak, termalu,
terkentut .Yang terkentut tu
Tak dak pung,aq saja sewel, K bai, dah tersilap pukul, tau pun
Malu~

p/s:Ada jugak manusia berstuju nak buat papan kenyataan 1kaa2 yg lain!
Thanks, FARAH & SYAHIRA, hmpa pikiaq sama ngn aq la :D


-Past- | -New-